יום שישי, 16 באוקטובר 2009

החלפה פרטית

ביום שלישי שעבר שעבר איילת התקשרה אליי והציעה שמהר לפני שהיא יולדת נעשה החלפה פרטית. קודם כל התלהבתי. אח"כ נלחצתי ואז התבלבלתי ולא הצלחתי להחליט לגבי אף אחת מהאופציות שהיא הציעה. אז בסוף התקבלה הצעה פה אחד- הפה של איילת- מגנט למקרר ופנקס.
ידעתי שאני רוצה שזה יהיה קשור לעוללים העתידיים שלה (הם כבר לא עתידיים - שוב מזל טוב איילת), אבל מצד שני עקב אמונות תפלות מטופשות שמסרבות לעזוב אותי, לא רציתי לעשות משהו מובהק לגביהם לפני הלידה. לכן רעיון המגנט המקורי נגנז ובסוף החלטתי כך:
פנקס שכריכותיו ירוקות(כריכה קדמית צבועה באקריליק ובאחורית הדבקתי סול)- פעם מישהו אמר לי שלפי הרייקי ירוק זה צבע החיים, אני אוהבת ירוק על כל גווניו אז מייד קניתי את התאוריה.... הדפים בפנים הם בכתום ולבן וכמעט כל דף קושט בעדינות, עקב היכרותי עם אהבתה של איילת לפסים, הכריכות הפנימויות הן דפים מדוגמים מפוספסים.



למגנט השתמשתי במשטחים לכלים חמים שקיבלתי פעם מניוזלינד, שרטטתי שילוב של שניים על שעם (ידעתי מראש שהמגנט יהיה משעם) וחתכתי בהתאם, הוספתי סרטי בד לקישוט, סיכות דגים, נעצים ואטב.



איילת מקווה שאת אוהבת ומבטיחה לראות את הקטנטנים בקרוב
נשיקות.

דרך אגב החלטתי להעתיק מסורת של בלוגריות אחרות ורשום בכל פוסט משהו טוב:
#1 היום הצלחתי להביא את עצמי לחדר כושר וגם לאמץ את עצמי הרבה מעבר לגבולות שלי, ואני מצליחה לכתוב פוסט זה כי בן זוגי המקסים שוטף את הבית.. איזו נחת...
שבת שלום לכולם

תגובה 1:

AYELITA.Studio אמר/ה...

דפי יקריתי, קיבלתי את החחלפה בדואר!! ההחלפה מקסימה! ידעתי שזה רעיון מעולה, אהבתי במיוחד את הפנקס המקסים ואת התמונה ששלחת ביחד עם המגנט!
תודה יקירתי
איילת
נ.ב - כדאי שתוסיפי לבלוג אופציה להרשמה כמנויים שלך...