יום שבת, 3 באוקטובר 2009

איזו התרגשות

איזו התרגשות, גם לי יש בלוג!!!!
כבר כמה חודשים אני משתעשעת עם הרעיון לפתוח בלוג משלי והאמת, שאחד הגורמים העיקריים שהביאו אותי להקים בלוג זו חברתי איילת ('היצירות של איילת') שדוחפת אותי לצעד הזה הרבה זמן. אז היום, דווקא היום, בספונטניות גמורה החלטתי שזה הרגע!
את השם גלגלתי כבר זמן מה בראש. אני בנאדם שאוהב דברים שמוכנים מהר, וזה כולל תחום היצירה, אני מעדיפה דברים שהם כמו אינסטנט פודינג, נעשים מהר. חוץ מזה, הקינוח הכי אהוב עליי בילדות בארוחות שבת אצל סבתא האהובה שלי היה פודינג שוקולד עם נגיעת ריבה למעלה (אני עדיין מרגישה את הטעם בפה...)וחוץ מזה בינינו, מישהו יכול להגיד לא לשוקולד?
אני מקווה שבזכות הבלוג כמות הזמן שאשקיע בתחום תעלה (בין עבודה, לימודים ובן זוג אני לא מבינה איך שאר הבלוגריות מספיקות לעשות כ"כ הרבה), אבל כידוע כל דרך מתחילה בצעד הראשון, אז הנה עשיתי אותו!
מקווה ליהנות כל הדרך מהיצירה והכתיבה וכל מה שאגלה שמתלווה לאחזקת בלוג.
שיהיה כייף!
דפי

2 תגובות:

AYELITA.Studio אמר/ה...

דפילה!!!!
סוף סוף! הגיע הזמן שתחשפי את יצירותייך לעולם!!
מזל טוב לפתיחת הבלוג והבהצלחה!!!
תודה על הפרגון!
איילת

Unknown אמר/ה...

בהצלחה!