יום שישי, 23 באפריל 2010

עדיף מאוחר מאשר אף פעם

האמת היא שאני באמת מספיקה לעשות דברים. כשאני רואה בלוגים מדהימים של בנות אחרות, אני תמיד שואלת את עצמי מתי הן מספיקות? אבל האמת שגם אני מספיקה. מה שאני לא מספיקה, זה להעלות כאן את התמונות.
ומכיוון שנויה ויהב הקטנים אוטוטו גדלים בשנה אז אולי כבר כדאי שאראה את הברכות שהכנתי להולדתו של יהב וחגיגות השנה של נויה? כאילו דא (-:
בלי לשים לב יצאו לי בתמונות מטה מסגרות מגדריות (כחול וורוד) שאני בד"כ שונאת! לתת מודע יש כוחות משלו?
בברכה של יהב העגלה עשויה מנייר מדוגם ומודבקת על דבק דו"צ נפוח - דוגמת העגלה לקוחה מדוגמה על כרטיס של שילב.
מדבקות המילה BOY גם היא נפוחה. בפנים רציתי משהו עדין ולכן התאימה לי החמסה (חמסה חמסה שיהיה בריא מוצלח וכו')
בברכה של נויה, מראש רציתי משהו עדין (וד"כ אגב בכוונה בחרתי ירוק למנוע צבעים מגדריים...). בשתי הברכות השתמשתי בדיו כמסגרת אך פה היא בולטת יותר. המילה LITTLE ONE היא מדבקת RUB ON. בכוונה לא השתמתי בהרבה חומרים ושמתי הרבה דגש על התוכן.
אז נויה ויהב ואימהות יקרות- חברות אהובות - שרק יהיו ילדים בריאים ומאושרים.